
Ο Μπρούνο Τσιρίλο μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό, για την αναμέτρηση της Κυριακής, της ΑΕΚ με τον ΠΑΟΚ, τονίζοντας ότι η Ένωση έχει μεγαλύτερη πίεση λόγω του φόβου για τη μη είσοδο στα πλέι οφ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μπρούνο Τσιρίλο στο Libero:
«Σίγουρα και οι δύο ομάδες έκαναν καλή δουλειά στις μεταγραφές του Ιανουαρίου κι έγιναν πιο δυνατές. Επίσης είναι δεδομένο πως ο ΠΑΟΚ έχει πολύ θετική αύρα από τη νίκη στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό που του έδωσε ψυχολογία. Αλλά όπως συνηθίζω να λέω τα ντέρμπι είναι μία εντελώς διαφορετική ιστορία από μόνη της. Είναι ένα ντέρμπι, ένα όμορφο μεγάλο παιχνίδι. Θα είναι καλά προετοιμασμένες οι δύο ομάδες και θα δούμε ένα ενδιαφέρον παιχνίδι. Η ΑΕΚ έχει μεγαλύτερο στρες και πίεση γιατί είναι αυτή τη στιγμή εκτός πλέι οφ και θέλει να μπει σε αυτά. Θα δούμε ένα καλό παιχνίδι».