
Μόνιμοι κάτοικοι στο Δημαρχείο της Νέας Φιλαδέλφειας είναι οι φίλοι της ΑΕΚ, που σήμερα κρέμασαν ακόμα ένα πανό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι φίλαθλοι της Ένωσης έχουν ξεκινήσει εδώ και μερικές ημέρες τις κινητοποιήσεις, σχετικά με την κατασκευή του γηπέδου στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Όλες οι αντιδράσεις τους είναι ειρηνικές και μάλιστα σήμερα κρέμασαν ακόμα ένα πανό στο Δημαρχείο που έγραφε: «Γήπεδο τώρα».