
Οι πρώτες δηλώσεις του Ανδαλουσιανού τεχνικού μετά τη νίκη της ΑΕΚ απέναντι στην ΑΕΛ στο ΟΑΚΑ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όλα όσα ο Μανόλο Χιμένεθ είπε στη κάμερα της Nova:
«Ήταν δύσκολο να διαχειριστούμε την ψυχολογική μας κατάσταση μετά τη νίκη στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Ίσως ασυναίσθητα να σκεφτόμασταν και το παιχνίδι Κυπέλλου της Τετάρτης και για αυτό νομίζω ότι σήμερα ήταν ένα πολύ δύσκολο ματς».