
Περίπου 30-40 οπαδοί της ΑΕΚ πήγαν στην κατάληψη Στρούγκα, όπου κοινωνική ομάδα είναι κατά της ανέγερσης του γηπέδου και έγραψαν συνθήματα υπέρ της Αγιάς Σοφιάς.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Χωρίς να προκληθούν επεισόδια ή ζημιές στο κτήριο, οπαδοί της ΑΕΚ με σπρέι έγραψαν συνθήματα στην κατάληψη Στρούγκα υπέρ του γηπέδου.
Μάλιστα φώναξαν και συνθήματα υπέρ της Αγιάς Σοφιάς σε μία περίοδο που η κόντρα με τον Δήμαρχο Νέας Φιλαδέλφειας, Άρης Βασιλόπουλος, έχει ανάψει για τα καλά.

Πηγή: contra.gr