
Προφανώς στην ΑΕΚ ενημερώθηκαν από τα δημοσιεύματα για την καταγγελία του Ολυμπιακού για παρουσία του Δημήτρη Μελισσανίδη στα αποδυτήρια του ΟΑΚΑ, στο ημίχρονο του ντέρμπι
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Όμως από την Ένωση δεν έχουν σκοπό να προβούν σε καμία απολύτως επίσημη αντίδραση ή απάντηση. Και αυτό διότι θεωρούν πως εκ των πραγμάτων και εκ των στοιχείων, δεν υπάρχει απολύτως καμία βάση σ’ αυτή την καταγγελία.
Μάλιστα όπως έλεγαν υψηλόβαθμα στελέχη της ΠΑΕ ΑΕΚ, δεν υπάρχει η παραμικρή τέτοια αναφορά σε καμία από τις εκθέσεις όλων των επίσημων παραγόντων του ντέρμπι. Επομένως θεωρούν πως – προς το παρόν – δεν αξίζει να ασχοληθούν, και αντιμετωπίζουν με γέλιο όλα όσα διαδραματίζονται.