
Ο Σταύρος Μάνταλος έβγαλε 11 φορές την κίτρινη κάρτα από το τσεπάκι του στο ντέρμπι της ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ κάτι που αποτελεί ρεκόρ στην καριέρα του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο υποδιευθυντής του ΙΕΚ Καβάλας δεν είναι καρτάκιας μιας και ο μέσος όρος του είναι 3 ανά αγώνα.
Ο Μάνταλος έκανε ρεκόρ κίτρινων καρτών στη Super League σε ένα ματς, αφού έφτασε τις 11 συνυπολογίζοντας και τη δεύτερη κίτρινη στον Μποτία.
Πηγή: sdna