
Οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ αποφάσισαν να εκμεταλλευτούν το διήμερο ρεπό τους, κάνοντας κάποιο μικρό ταξίδι, αλλά πλέον επιστρέφουν στη βάση τους.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Μανόλο Χιμένεθ έδωσε στους παίκτες του δύο ημέρες ρεπό, ώστε να γεμίσουν τις μπαταρίες τους.
Αρκετοί από αυτούς αποφάσισαν να ταξιδέψουν σε προορισμούς κοντά στην Αθήνα, αλλά σήμερα αναμένεται η επιστροφή τους.
Ο λόγος, μιας και αύριο ξεκινάει η προετοιμασία τους για το ματς κόντρα στην Λάρισα.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι ηρέμισαν και χαλάρωσαν αρκετά και πλέον είναι έτοιμοι να ανεβάσουν ξανά ρυθμούς.