20.2
14:53

Νικολακόπουλος: «Η ΑΕΚ έπαιζε με τρεις παίκτες παραπάνω»

AEK1924.gr team
Νικολακόπουλος: «Η ΑΕΚ έπαιζε με τρεις παίκτες παραπάνω»

Ακούστε το σχόλιο που έκανε ο Κώστας Νικολακόπουλος στον ΣΠΟΡ FM 94,6 για το ντέρμπι του Ολυμπιακού με την ΑΕΚ, μιλώντας με τους Αντώνη Καρπετόπουλο και Αντώνη Πανούτσο. 

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ακούστε τις δηλώσεις του

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement