
Διήμερο ρεπό έχουν πάρει οι παίκτες της ΑΕΚ, οι οποίοι από σήμερα ηρεμούν και γεμίζουν τις μπαταρίες τους.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Κιτρινόμαυροι είχαν ένα σερί αγώνων για πρωτάθλημα και Κύπελλο και ήταν αρκετά κουρασμένοι και πιεσμένοι.
Μετά τη νίκη κόντρα στον Ολυμπιακό, ο Χιμένεθ τους έδωσε διήμερο ρεπό και έτσι σήμερα και αύριο έχουν την ευκαιρία να ξεκουραστούν, να ηρεμίσουν δίπλα στα αγαπημένα τους πρόσωπα και να επιστρέψουν στα Σπάτα με γεμάτες μπαταρίες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι κανονικά θα προπονηθούν σήμερα όλοι όσοι δεν αγωνίστηκαν στο χθεσινό ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.