
Ο διευθυντής επικοινωνίας της ΠΑΕ Ολυμπιακός επιτέθηκε φραστικά στον διαιτητή της αναμέτρησης μετά τη λήξη
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Είσαι ξεφτιλισμένος», φαίνεται να είπε ο Κώστας Καραπαπάς στον Σταύρο Μάνταλο κατά την έξοδο στη φυσούνα του ΟΑΚΑ μετά το τέλος της αναμέτρησης.
Μετά τον κύριο Σάββα όπου στο ημίχρονο επιτέθηκε φραστικά στον παρατηρητή, ο υπεύθυνος επικοινωνίας των ερυθρολεύκων έκανε ακριβώς το ίδιο στον «άρχοντα» της αναμέτρησης σαφώς επηρεασμένος από το 50-50.