
Διαβάστε όλα όσα είπε ο τεχνικός της ΑΕΚ λίγο μετά το τέλος της αναμέτρησης στη Θεσσαλονίκη όπου η Ένωση ήρθε ισόπαλη με τον Ηρακλή
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα είπε στη κάμερα της Nova:
«Παίξαμε καλά, αρχίσαμε να παίζουμε καλά μόνο όταν ο αντίπαλος προηγήθηκε. Μόνο όταν ο πίνακας έδειξε ότι χάνουμε. Δείξαμε ότι ακόμα και με 10 παίκτες θα μπορούσαμε να κερδίσουμε την αναμέτρηση»