
Χωρίς νίκη σε εκτός έδρας ματς εδώ και τέσσερις μήνες είναι η ΑΕΚ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Από τις 17 Οκτώβρη, έχει να κερδίσει η Ένωση εκτός έδρας, τότε που στη Λάρισα, με δύο γκολ του Πλατέλλα είχε επικρατήσει με 2-1,
Από εκεί και πέρα, στα έξι ματς που έχει δώσει μακριά από το ΟΑΚΑ έχει πάρει μόλις τρεις βαθμούς και αυτό από ισάριθμες ισοπαλίες.
Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που «καίγεται» η ΑΕΚ για το «διπλό», πέραν της βαθμολογικής σημασίας και φυσικά της ψυχολογίας που θα της δώσει μια νίκη πριν το μεγάλο ντέρμπι.