28.1
18:50

Εκνευρισμένοι με την διαιτησία στην Βασίλισσα

Πένυ Μακρή
Εκνευρισμένοι με την διαιτησία στην Βασίλισσα

Έντονα ήταν τα παράπονα των ανθρώπων της ΑΕΚ, με τους διαιτητές της αναμέτρησης, στο παιχνίδι με το Λαύριο.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Η ΑΕΚ μπορεί να πήρε με δραματικό τρόπο την νίκη στο Λαύριο, αλλά η αιτία που δυσκολεύτηκε τόσο έχει να κάνει περισσότερο με τους διαιτητές της αναμέτρησης, παρά με την απόδοση των παικτών της.

Οι τέσσερις τεχνικές ποινές που δέχτηκε η ΑΕΚ, αλλά γενικά κι’ άλλες αποφάσεις των τριών διαιτητών, ήταν και ο λόγος για να εκνευριστούν άπαντες μέσα στην ομάδα, θεωρώντας την σημερινή διαιτησία εχθρική απέναντι στην Βασίλισσα.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement