
Οι δηλώσεις του αθλητή της Βασίλισσας για τη μεγάλη νίκη
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά:
«Σήμερα ήταν ένα πολύ καλό ματς. Το απόλαυσα! Αρχίσαμε πολύ καλά. Παίξαμε άμυνα, τρέξαμε στο γήπεδο, βάλαμε σουτ, κάναμε αυτά που είχαμε δουλέψει. Στο τρίτο δεκάλεπτο ήμασταν κακοί. Κακές επιλογές στην επίθεση, σταματήσαμε να παίζουμε άμυνα. Στην 4η περίοδο δεν είχαμε επιλογή. Παίξαμε καλή άμυνα, παλέψαμε πολύ. Κάναμε δικό μας, το παιχνίδι και νομίζω ότι δικαιούμασταν να κερδίσουμε».