
Ο Γιούρι Ζντόβτς μίλησε στο επίσημο σάιτ της ΚΑΕ για το αυριανό (10/01) παιχνίδι με την Λούντβιγκσμπουργκ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γιούρι Ζντόβτς στο aekbc.gr:
«Είμαστε πανέτοιμοι για το αυριανό ματς με την Λούντβιγκσμπουργκ. Ξέρουμε, ότι δεν θα είναι εύκολο, αλλά είμαστε έτοιμοι για να πάρουμε τη ρεβάνς μας.
Η Λούντβιγκσμπουργκ είναι μία ομάδα που τρέχει πάνω κάτω στο γήπεδο και βγάζει πολύ ενέργεια στο παιχνίδι της. Χρησιμοποιεί όλους τους παίκτες, πιέζει ασταμάτητα και δεν είναι καθόλου εύκολο για οποιαδήποτε ομάδα να την αντιμετωπίσει.
Εμείς έχουμε κάνει καλή προετοιμασία, η ψυχολογία είναι ανεβασμένη μετά τη νίκη με τον Άρη και είναι στο χέρι μας αύριο για να πανηγυρίσουμε ακόμα μία».