
Ο Γουίλιαμς κατάφερε να ξεπεράσει το πρόβλημά του και βρίσκεται κανονικά στην αποστολή της ΑΕΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Αμερικανός της Ένωσης ταλαιπωρείται από γαστρεντερίτιδα, παρόλα αυτά βρίσκεται στην αποστολή για τον αγώνα με τον Άρη.
Από το πρωί ήταν στην Ευρωκλινική Αθηνών, με τους γιατρούς να κάνουν τα πάντα ώστε να είναι έτοιμος για τον αγώνα.
Τελικά τα κατάφεραν και ο Γουίλιαμς θα αγωνιστεί κανονικά.