
Ο Τζαουάντ Γουίλιαμς εμφανώς απογοητευμένος απ’ την ήττα ανέλαβε τις ευθύνες του, τονίζοντας ότι εκείνος ευθύνεται για την ήττα της ομάδας του, αφού η απόδοση του ήταν κακή.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γουίλιαμς:
«Η ήττα ειναι δίκη μου ευθύνη. Ειναι υπεύθυνος εγω γιατι έπαιξα παρα πολυ άσχημα. Μπορώ να παίξω καλύτερα έπρεπε να παίξω καλύτερα. Άρα έχω μεγάλη ευθύνη για την ήττα».