
Ο Μάικλ Ντίξον ήταν ένας εκ των κορυφαίων της ΑΕΚ και μετά το τέλος του αγώνα μίλησε στην κάμερα της Nova, για το παιχνίδι με την Σαρλεουά.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ντίξον στην Nova:
«Είμαι πολύ χαρούμενος. Ο κόουτς Ζντοβτς θέλει να κρατάμε τον αντίπαλο στους 60 πόντους. Ολοι οι παίκτες βοήθησαν για να πάρουμε μία σημαντική νίκη».