11.12
21:47

Ούκιτς: «Δεν είχαμε καλή βραδιά στην επίθεση»

AEK1924.gr team
Ούκιτς: «Δεν είχαμε καλή βραδιά στην επίθεση»

Ο Ρόκο Λένι Ούκιτς μίλησε στην κάμερα της Nova μετά το τέλος του παιχνιδιού, τονίζοντας ότι η επίθεση της ομάδας του δεν ήταν σε καλή βραδιά, αλλά σίγουρα μπορεί η Ένωση να κρατήσει πράγματα απέναντι σε μια ομάδα Ευρωλίγκα.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ούκιτς στην κάμερα της Nova:

«Υπάρχουν θετικά για εμάς, αλλά απόψε δεν ήρθαμε για να χάσουμε. Ηρθαμε για να κερδίσουμε, αλλά δεν τα καταφέραμε. Σίγουρα δεν χάσαμε από δικά μου λάθη, αλλά εκείνα τα λάθη άλλαξαν το μομέντουμ. Τα δύο λάθη εκείνα έγιναν αιφνιδιασμός και μας τιμώρησαν. Ο Παναθηναϊκός δημιούργησε μοτίβο δικό του. Δεν είχαμε πολυτέλεια να μην βάλουμε τα σουτ. Δεν είχαμε καλή βραδιά στην επίθεση. Μπορούμε να κρατήσουμε πράγματα, απέναντι σε μια ομάδα Ευρωλίγκα».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement