
Λακωνικός στις δηλώσεις του ο κόουτς της Βασίλισσας μετά το παιχνίδι στην Πολωνία
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε!
«Η Ζιελόνα Γκόρα μας νίκησε δίκαια. Είναι μία ομάδα με πολύ καλό ρόστερ και πολύ καλό προπονητή. Δεν παίξαμε καθόλου καλά, ειδικά στην άμυνα. Δεν κάναμε αυτά που είχαμε πει».