23.11
20:57

Παρών ο Αγγελόπουλος στο παιχνίδι της Νέων!

AEK1924.gr team
Παρών ο Αγγελόπουλος στο παιχνίδι της Νέων!

Ο Μάκης Αγγελόπουλος μετά το τέλος της πρώτης ομάδας με την Παρτιζάν, πήγε στο βοηθητικό του ΟΑΚΑ και παρακολούθησε για αρκετή ώρα, το παιχνίδι της Νέων με ον Δούκα.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Δείτε τις φωτογραφίες απ’ την ΚΑΕ ΑΕΚ:

 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement