
Ο Γιώργος Βασιλειάδης βρέθηκε σήμερα στο φιλικό της ΑΕΚ με την Μπέιτ Σαχούρ και δήλωσε έπειτα απ’ την εκδήλωση, ότι χαιρετίζει την πρωτοβουλία της ΑΕΚ, η οποία έστειλε μήνυμα αδελφοσύνης και φιλίας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γιώργου Βασιλειάδη:
«Σήμερα είμαστε σε μία εκδήλωση με σπουδαίο συμβολικό χαρακτήρα δίνοντας μήνυμα αδελφοσύνης και φιλίας στον παλαιστινιακό λαό. Χαιρετίζω την πρωτοβουλία και του Δήμου Βριλησσίων και της ΚΑΕ ΑΕΚ. Τέτοιες πρωτοβουλίες δίνουν την πεμπτουσία του αθλητισμού»