
Ο Νίκολα Ιβάνοβιτς μίλησε μετά το τέλος του αγώνα για την ήττα της ΑΕΚ στην Γερμανία, τονίζοντας ότι πλήρωσε η ομάδα οτυ τις κακές επιλογές επιθετικά.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Νίκολα Ιβάνοβιτς:
«Συγχαρητήρια στην Λούτβινσπουργκ για τη νίκη, δεν είμαστε ικανοποιημένοι με την εμφάνισή μας. Κάναμε πολλά λάθη και είχαμε πολλές κακές αποφάσεις στην επίθεση. Οι αντίπαλοι χρησιμοποίησαν καλύτερα τα φάουλ. Δεν έχουμε χρόνο να αναλύσουμε το παιχνίδι, ελπίζουμε στο μέλλον να είμαστε καλύτεροι»