
Ο Ζοζέ Μοράϊς μετά το τέλος του παιχνιδιού, μίλησε στην κάμερα της Nova, τονίζοντας ότι η ομάδα θα πρέπει να βελτιώνεται συνεχώς και να αυξήσει το ποσοστό κατοχής της μπάλας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα της Nova:
«Η ομάδα θα πρέπει να συνεχίσει να βελτιώνεται. Να αυξήσει το ποσοστό κατοχής της μπάλας και να μην χάνει τόσες μπάλες»