22.10
19:58

Ο Ντέμης στο ΟΑΚΑ!

Κώστας Κοσικίδης
Ο Ντέμης στο ΟΑΚΑ!

Μετά από πολύ καιρό βρέθηκε στο γήπεδο ο Ντέμης Νικολαϊδης, για να παρακολουθήσει τον αγώνα της ΑΕΚ με τον Πανιώνιο.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Πάει πολύ καιρός απ’ την τελευταία εμφάνιση του στο γήπεδο του Ντέμη Νικολαϊδη. Ο πρώην παίκτης και πρόεδρος της ΑΕΚ, βρέθηκε σήμερα στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, για να παρακολουθήσει από κοντά την αγαπημένη του ομάδα, κόντρα στον Πανιώνιο.

Ο Ντέμης έκατσε στην κερκίδα που βρίσκεται δίπλα απ’ τα επίσημα του ΟΑΚΑ.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement