
Ο Κώστας Βασιλειάδης μίλησε για τον αγώνα κόντρα στην Κύμη, τονίζοντας ότι όλοι χάρηκαν τον αγώνα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Μετά το πρώτο ευρωπαϊκό παιχνίδι, είχαμε λίγο χρόνο να προετοιμαστούμε. Τα καταφέραμε πολύ καλά. Παίξαμε πολύ καλή ομαδική άμυνα και όλοι ευχαριστήθηκαν το παιχνίδι. Από την πλευρά μας, συνεχίζουμε. Θα έρθουν και πολύ πιο δύσκολα ματς και πρέπει να τα διαχειριζόμαστε καλύτερα. Σήμερα, στο δεύτερο ημίχρονο, χάσαμε. Αυτό πρέπει να το δούμε και να το διορθώσουμε»