
Ο Αργεντινός απολογήθηκε στον κόσμο της ΑΕΚ με μία ανάρτηση του στο Instagram.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Με αυτή τη φωτογραφία απολογούμαι στους φιλάθλους για το λάθος μου και την αποβολή μου για τα επόμενα ματς. Δεν θα ξανασυμβεί. Παίρνω την ευκαιρία να σας ευχαριστήσω για την υποστήριξη που πήρα. Είμαι χαρούμενος εδώ και θέλω να παίξω σε όλα τα παιχνίδια που έχουμε μπροστά μας», έγραψε, ανεβάζοντας την παρακάτω φωτογραφία.
