
Ο Μάκης Αγγελόπουλος έκανε το τραπέζι στα τμήματα υποδομής της ομάδας. Δείτε φωτογραφίες απ’ το δείπνο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Από χθες είχε γίνει γνωστό ότι σήμερα θα παραθέσει δείπνο ο Μάκης Αγγελόπουλος στα τμήματα υποδομής της ΑΕΚ, σε γονείς και αθλητές της ομάδας, όπως και στα στελέχη.
Το δείπνο έγινε στο μαγαζί των Βορείων Προαστίων, Bacoa, όπου το παρών έδωσαν και κάποιοι παίκτες απ’ την πρώτη ομάδα της Βασίλισσας.




