09.10
18:00

Η ΑΕΚ στη Γενεύη

AEK1924.gr team
Η ΑΕΚ στη Γενεύη

Θα ταξιδέψει στην Γενεύη αντιπροσωπεία της ΚΑΕ ΑΕΚ για να συμμετάσχουν στο πρώτο μίτινγκ για το Basketball Champions League.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΚΑΕ ΑΕΚ:

Αντιπροσωπεία της ΑΕΚ Β.C πρόκειται να ταξιδέψει αύριο (Δευτέρα, 10/10) στη Γενεύη.

Τα στελέχη της ΑΕΚ θα μετάσχουν την Τρίτη (11/10) στο πρώτο μίτινγκ του Βasketball Champions League, το οποίο θα διεξαχθεί στο «The House of Basketball» της FIBA.

Πιο συγκεκριμένα, το «παρών» θα δώσουν ο Aντιπρόεδρος της AEK B.C., Σταύρος Δουβής, ο Διευθυντής του Τμήματος Εισιτηρίων και Υπεύθυνος Οργάνωσης Αγώνων, Ηλίας Μπόβαλης και ο Υπεύθυνος Τύπου, Αλέξανδρος Κοζαρίδης.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement