05.8
18:42

Σάμαρης: “Φτάνει ρεεεεεεε!!!!”

AEK1924.gr team
Σάμαρης: “Φτάνει ρεεεεεεε!!!!”

O Ανδρέας Σάμαρης φαίνεται ότι…αγανάκτησε για όλα αυτά που ακούει για το μέλλον του.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Σε μήνυμά του στο snapchat λοιπόν, ο Ελληνας μέσος έγραψε χαρακτηριστικά: “Φτάνει ρεεεεεεε, τι άλλο θα ακούσουμε. Βαρέθηκα να ακούω μαλ….ίες”.

Θυμίζουμε ότι ο Σάμαρης βρίσκεται υπό μεταγραφή με τη Ζενίτ να έχει εκδηλώσει, σύμφωνα με πληροφορίες, η Ζενίτ χωρίς όμως να έχει προχωρήσει το ζήτημα.

Πηγή: contra.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement