
O Ανδρέας Σάμαρης φαίνεται ότι…αγανάκτησε για όλα αυτά που ακούει για το μέλλον του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σε μήνυμά του στο snapchat λοιπόν, ο Ελληνας μέσος έγραψε χαρακτηριστικά: “Φτάνει ρεεεεεεε, τι άλλο θα ακούσουμε. Βαρέθηκα να ακούω μαλ….ίες”.
Θυμίζουμε ότι ο Σάμαρης βρίσκεται υπό μεταγραφή με τη Ζενίτ να έχει εκδηλώσει, σύμφωνα με πληροφορίες, η Ζενίτ χωρίς όμως να έχει προχωρήσει το ζήτημα.
Πηγή: contra.gr