
Ο Πορτογάλος φορ, Ούγκο Αλμέιδα, έστειλε μήνυμα μέσω facebook στον κόσμο της ΑΕΚ, λίγες ώρες πριν την σέντρα με την Σεντ Ετιέν
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σαν… τρελός θέλει να παίξει στο αποψινό (4/8) ο Ούγκο Αλμέιδα. Το έδειχνε όλες τις προηγούμενες μέρες στις προπονήσεις και στον Τιμούρ Κετσπάγια. Το έδειξε και με την ανάρτηση που έκανε στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook.
“Σήμερα είναι το πρώτο μου παιχνίδι. Είμαι σίγουρος για τη νίκη. Με επιθυμία να προχωρήσουμε στην επόμενη φάση. Σας περιμένουμε όλους και την υποστήριξη σας. Είμαστε ΑΕΚ”, έγραψε πριν από λίγο ο Αλμέιδα.
