
Δυο ημέρες για να ξεκουραστούν και να ηρεμίσουν ψυχολογικά, έδωσε στους ποδοσφαιριστές του, ο Τιμούρ Κετσπάγια.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Τιμούρ Κετσπάγια καταλαβαίνοντας την κούραση, σωματική και νοητική των παιχτών, αποφάσισε να τους χαρίσει διήμερο ρεπό, ώστε να καθαρίσει το μυαλό τους, απ’ τον αποκλεισμό αλλά και να φορτώσουν μπαταρίες.