
Ο αριστερός χαφ της Σεντ Ετιέν, Ουσαμά Τανάν, μίλησε για το σημερινό ματς με την ΑΕΚ και τόνισε ότι η ομάδα του θα πάρει την πρόκριση στο ΟΑΚΑ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Το αποτέλεσμα στο πρώτο παιχνίδι ήταν κακό. Βέβαια, ήταν θετκό ότι δεν δεχτήκαμε γκολ. Η ΑΕΚ είναι μια καλή ομάδα. Έκλεισε καλά τους χώρους και υπερασπίστηκε καλά την άμυνα της. Είχαμε κάποιες ευκαιρίες, αλλά δεν ήταν εύκολο, ωστόσο είμαι βέβαιος για την πρόκριση. Πιστεύω ότι οι πιθανότητες είναι υπέρ μας».