
Εμφανώς απογοητευμένος εμφανίστηκε στις δηλώσεις του στο συνδρομητικό κανάλι, ο Τιμούρ Κετσπάγια.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Δεν θέλω να πω πως είμαι ευχαριστημένος, γιατί αποκλειστήκαμε χάνοντας στην έδρα μας. Η εικόνα ήταν τέτοια που όποιος σκόραρε, θα είχε το πλεονέκτημα.
Δεν είναι ώρα να πούμε αν αξίζαμε να περάσουμε ή όχι. Προσπαθήσαμε, δεν τα καταφέραμε και πλέον μένει να συγκεντρωθούμε στο πρωτάθλημα».