03.8
17:14

Μπήκαν αποστολή Αλμέιδα και Πατίτο!

Παναγιώτης Καλογερόπουλος
Μπήκαν αποστολή Αλμέιδα και Πατίτο!

Όπως αποκάλυψε ο ίδιος ο Τιμούρ Κετσπάγια, ο Ούγκο Αλμέιδα και ο Πατίτο Ροντρίγκεζ θα βρίσκονται στην αποστολή της ΑΕΚ για τον αγώνα με την Σεντ Ετιέν.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Σε ερώτηση για την ετοιμότητα τον δυο ποδοσφαιριστών και αν είναι προβληματισμένος ο ίδιος, για να τους συμπεριλάβει στην αποστολή, ο Τιμούρ Κετσπάγια αποκάλυψε, ότι είναι προβληματισμένος για πολλά θέματα, αλλά και οι δυο ποδοσφαιριστές θα είναι στην αποστολή για τον αυριανό(04/08) αγώνα με την Σεντ Ετιέν.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement