
Ο Δημήτρης Ανάκογλου ήρθε σε συμφωνία με τους «κίτρινους» και υπέγραψε συμβόλαιο για δυο χρόνια.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Έλληνας χαφ, θεωρείται από σήμερα(02/08) παίχτης του Άρη, αφού υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας δυο χρόνων, με τους ανθρώπους της ομάδας της Θεσσαλονίκης. Ο πρώην μέσος της ΑΕΚ, έμεινε ελεύθερος πριν κάποιες μέρες από τους «κιτρινόμαυρους» και έπειτα από το ναυάγιο της μεταγραφής του στον Ατρόμητο, επέλεξε να συνεχίσει την καριέρα του στον Άρη.
Μόνο η ανακοίνωση απομένει για να επισημοποιηθεί και με την «βούλα» η μεταγραφή του 25χρονου μέσου στην ομάδα της Θεσσαλονίκης.