01.8
11:50

Η Σεντ Ετιέν για τη ρεβάνς στο ΟΑΚΑ (ΦΩΤΟ)

AEK1924.gr team
Η Σεντ Ετιέν για τη ρεβάνς στο ΟΑΚΑ (ΦΩΤΟ)

Την Πέμπτη η ΑΕΚ υποδέχεται τη Σεντ Ετιέν στο Ολυμπιακό Στάδιο και οι «στεφανουά» έστειλαν το δικό τους μήνυμα για την πρόκριση.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Νέο ραντεβού στο Europa League το βράδυ της Πέμπτης. Καλή Δευτέρα σε όλους, πάμε πράσινοι!», έγραψαν χαρακτηριστικά οι Γάλλοι στο twitter ανεβάζοντας την παρακάτω φωτογραφία.

sent-twit

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement