
Εκδρομή διοργανώνει ο Σύνδεσμος Φιλάθλων ΑΕΚ Πιερίας, για τον αγώνα της Πέμπτης(04/08) στο ΟΑΚΑ με την Σεντ Ετιέν.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Σ.Φ. ΑΕΚ Πιερίας:
Για την Πέμπτη βάζουμε ένα διώροφο 66 θέσεων και ένα των 51 θέσεων. Αν χρειαστεί θα βάλουμε και άλλο. Γι αυτό ας φροντίσουν έγκαιρα όλοι τα σχετικά της εκδρομής για την καλύτερη οργάνωση και εξυπηρέτηση. Διαθέτουμε εισιτήρια διαρκείας για την θύρα 15 και για όλες τις διαθέσιμες θύρες. Πάμε για άλλη μια μαγική βραδιά του λάου μας!!!ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ.ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΕΚΑΡΑ!!!