
Οι Κολοβέτσιος και Μπακασέτας, αποδείχτηκαν οι πιο… άγριοι της χθεσινής ΑΕΚ, καθώς έκαναν τα περισσότερα φάουλ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Δημήτρης Κολοβέτσιος αγωνίστηκε ολόκληρο το 90λεπτο κόντρα στην Σεντ Ετιέν και έκανε τρία φάουλ, με τον Τάσο Μπακασέτα να αποδεικνύεται πιο… άγριος καθώς μέσα σε 45 λεπτά κατάφερε να τον φτάσει.
Με δύο φάουλ τελείωσε το ματς ο Σιμόες, με τους Μπαρμπόσα, Γιόχανσον, Μάνταλο και Ντίντακ να μετρούν από ένα.
Μάλιστα, ο Μπακασέτας κατάφερε σε ένα από αυτά τα φάουλ να δεχθεί και κίτρινη κάρτα, με τον Μπαρμπόσα στο ένα και μοναδικό που έκανε να κιτρινίζεται.