
Το χθεσινό ΔΣ της Ερασιτεχνικής, φαίνεται ότι έδωσε τη λύση για το γυναικείο βόλεϊ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Θετικές ήταν οι εξελίξεις στο χθεσινό ΔΣ της Μάνας ΑΕΚ, όσον αφορά τουλάχιστον το γυναικείο τμήμα βόλεϊ του συλλόγου.
Συγκεκριμένα, μέλος του συμβουλίου τόνισε ότι θα καλύψει τις προκαταβολές που χρειάζονται για να κλείσουν οι μεταγραφικές κινήσεις και ως εκ τούτου, οι τέσσερις παίκτριες που έχουν συμφωνήσει θα υπογράψουν τα συμβόλαια τους.
Με το που συμβεί αυτό, τότε η Ένωση θα έχει ολοκληρώσει το ρόστερ της για τη νέα χρονιά.