
Σε συμφωνία ήρθε η Ένωση με τον μάνατζερ και τον πατέρα του παίχτη και πηγαίνει στα γραφεία ο Πατίτο για να υπογράψει και να ολοκληρωθεί η συμφωνία.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Πατίτο Ροντρίγκες πάει στα γραφεία της ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ, για να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο, έπειτα από τις πολύωρες συζητήσεις και την οριστική συμφωνία που είχαν οι άνθρωποι της ΑΕΚ, με τον μάνατζερ του και τον πατέρα του. Όπως όλα δείχνουν, μετά την υπογραφή του ποδοσφαιριστή θα απομένει μόνο η ανακοίνωση της ΠΑΕ για να γνωστοποιήσει την συμφωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:
Τελειώνει η μεταγραφή του Πατίτο