
Ανέβηκαν στα βουνά 20-30 φίλοι της Ένωσης, για να δουν την ΑΕΚ απέναντι στον Άρη Λεμεσού
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η τρέλα του κόσμου της ΑΕΚ, για την ομάδα είναι δεδομένη γι’ αυτό δεν ακούγεται τυχαία το σύνθημα «όπου και αν παίζεις πάντα θα ‘μαι…». Για άλλη μια φορά ο κόσμος της ομάδας, δεν του έβαλε «φρένο» ότι το παιχνίδι είναι και κεκλεισμένων των θυρών και ανέβηκαν στο γήπεδο της Φυλής για να δουν το παιχνίδι.
Είδαν ότι η καλύτερη θέα για να το δουν είναι το βουνό και το ανέβηκαν για να απολαύσουν το πρώτο φιλικό της ΑΕΚ, εν Ελλάδι, πριν το ευρωπαϊκό παιχνίδι με την Σεντ Ετιέν.