
Παρ’ ότι ο Αργεντινός αναμένεται αύριο να αποδεσμευτεί ουσιαστικά από την Ένωση οι άνθρωποι της Κατόλικα τον ανακοίνωσαν φιλοξενώντας μάλιστα και δηλώσεις του
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Ντιέγκο για το νέο του ξεκίνημα:
«Μόλις ολοκλήρωσα τις συζητήσεις με τους ανθρώπους της ΑΕΚ εδώ στην Αθήνα. Νιώθω χαρούμενος, περιμένω να ταξιδέψω εκεί, στο νέο μου κλαμπ στην Χιλή, έχοντας νέα ενέργεια για αυτό το νέο κεφάλαιο που ξεκινά».