
Ο Ούγκο Αλμέιδα βρίσκεται αυτή την ώρα στα γραφεία της ΠΑΕ ΑΕΚ, ώστε να υπογράψει το συμβόλαιό του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο πορτογάλος επιθετικός πέρασε το πρωί τις ιατρικές εξετάσεις με επιτυχία και πλέον βρίσκεται στα γραφεία της ΠΑΕ ΑΕΚ στο Μαρούσι, ώστ να διαβάσει και να υπογράψει το συμβόλαιό του.
Αμέσως μετά τις υπογραφές θα ανακοινωθεί επίσημα από την ΠΑΕ ΑΕΚ και στη συνέχεια θα πραγματοποιήσει τις πρώτες του δηλώσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ