
Ο πορτογάλος επιθετικός πέρασε με επιτυχία τις ιατρικές εξετάσεις και θα μεταβεί στα γραφεία της ΠΑΕ ΑΕΚ, ώστε να υπογράψει το συμβόλαιό του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Πολύ γρήγορα έγιναν όλα στην περίπτωση του Ούγκο Αλμέιδα, καθώς ο ποδοσφαιριστής έφτασε σήμερα στην Ελλάδα, πέρασε με επιτυχία τις ιατρικές εξετάσεις και πλέον αυτό που απομένει είναι η υπογραφή του συμολάιο του.
Ο 32χρονος φορ θα βρεθεί στα γραφεία της ΠΑΕ ΑΕΚ, ώστε να συζητήσει τις τελευταίες λεπτομέρειες και εν συνεχεία να βάλει την υπογραφή του στο συμβόλαιό του με την Ένωση.
Το συμβόλαιό του θα είναι 2ετές με αποδοχές υψηλότερες του 1 εκατ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ