
Η αποστολή της ΑΕΚ επέστρεψε την Παρασκευή (15/7) στην Αθήνα και μετά το διήμερο ρεπό που είχε δώσει ο Τιμούρ Κετσπάγια, οι Κιτρινόμαυροι μπήκαν σήμερα σε ρυθμούς προπόνησης.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Όλοι οι ποδοσφαιριστές συμμετείχαν κανονικά στην προπόνηση και ουσιαστικά ξεκίνησαν την προετοιμασία για το φιλικό με τον Άρη Λεμεσού. Η προπόνηση της Δευτέρας (18/7) είναι προγραμματισμένη για τις 19:00.