
Ο Νίκολα Ιβάνοβιτς έφτασε το απόγευμα της Δευτέρας (27/6) στην Ελλάδα και αφού υποβλήθηκε στις απαραίτητες εξετάσεις, υπέγραψε σήμερα συμβόλαιο τριετούς διαρκείας με την ΑΕΚ. Τα είπε και με τον Μάκη Αγγελόπουλο
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«O Nίκολα Ιβάνοβιτς επισκέφθηκε σήμερα (28/06) τα Γραφεία της ΑΕΚ Β.C.
Ο Μαυροβούνιος διεθνής γκαρντ υπέγραψε το (ελληνικό) τριετές συμβόλαιό του με τη «Βασίλισσα», ενώ είχε ολιγόλεπτη συζήτηση με τον Πρόεδρο της εταιρίας, Μάκη Αγγελόπουλο και τον αντιπρόεδρο Σταύρο Δουβή.
Ο Ιβάνοβιτς θα αναχωρήσει το απόγευμα για την πατρίδα του».



Πηγή φωτο: aekbc.gr