
Μετά τον Νίκολα Ιβάνοβιτς ένας ακόμα Κιτρινόμαυρος πήγε στα γραφεία της ΑΕΚ. Ο λόγος για τον Κώστα Βασιλειάδη, ο οποίος επισκέφθηκε τα γραφεία της Βασίλισσας και ανακοινώθηκε και τυπικά από την ομάδα
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Ο Νίκολα Ιβάνοβιτς έκανε την αρχή, κι ο Κώστας Βασιλειάδης ακολούθησε.
Ο πρώην διεθνής γκαρντ του ΠΑΟΚ αμέσως μετά τις εργομετρικές εξετάσεις έδωσε το «παρών» σήμερα (28/06) στα Γραφεία της ΑΕΚ B.C., στη Λεωφόρο Ηρακλείου (Νέο Ηράκλειο), όπου έτυχε θερμής υποδοχής από διοικούντες την «Ένωση» και εργαζομένους. Ξεναγήθηκε στους χώρους της εταιρίας, ενώ είχε πολύωρη συνομιλία με το Μάκη Αγγελόπουλο».


Πηγή φωτο: aekbc.gr