
Στο πρώτο δεκάλεπτο του αγώνα της ΑΕΚ με τον Άρη, η κάμερα του OTE TV “συνέλαβε” έναν φίλο της “Ένωσης” να είναι απορροφημένος, διαβάζοντας τη “Θεία Λειτουργία του Βασιλείου του Μεγάλου”.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Πόσες φορές έχουμε ακούσει τη φράση “το γήπεδο είναι… εκκλησία”; Ε, στο ΟΑΚΑ αυτή η φράση πήρε “σάρκα και οστά”. Πως; Ένας φίλος της ΑΕΚ, που βρίσκεται στο ΟΑΚΑ για να παρακολουθήσει (;) την αναμέτρηση της “Ένωσης” με τον Άρη με φόντο την τρίτη θέση στην Basket League ΣΚΡΑΤΣ, άφησε κατά μέρους το αγωνιστικό κομμάτι, προτιμώντας να αφοσιωθεί στην ανάγνωση.
Όχι, δεν διάβαζε κάποιο μυθιστόρημα, αλλά τη “Θεία Λειτουργία του Βασιλείου του Μεγάλου”, με την κάμερα του OTE TV να τον “συλλαμβάνει” επί τω έργω.
Πηγή: sport24.gr